Thursday 14 April 2011

underbara människa

Ibland kan man tappa tron på dem, men de finns!
Idag när jag var ut med Hedda kom det fram en kvinna till oss,
hon böjde sig ner och klappade Hedda sen vände hon sig till mig;

"Jag har sett er gå förbi här flera gånger, det är en fin promenad
ni tar, jag ville bara säga att man ser att din hund verkligen älskar
dig och hur bra ni har det tillsammans, hunden får ett speciellt uttryck,
det uttrycket har din hund, jag vet vad jag pratar om!"

Jag blev jätteglad, jag sitter fortfarande och tänker på den här kvinnan,
samtidigt slår det mig hur lätt det är att göra sin omgivning lycklig.
TACK du underbara kvinna för att du gjorde min dag speciell! :)

(om hon visste hur välbehövligt det var när man kämpar med en bångstyrig boxer!)

No comments:

Post a Comment