Wednesday 18 May 2011

Orm x 2

Var ut på en långpromenad i elljusspåret..
Lyckan över solen varade inte särskilt länge,
det verkar vara fler än mig som gillar den, jag hinner knappt reagera
förän jag ser hur en orm pinar in i snåret med Hedda tätt efter..
KOOOOOOOOM HIIIIIIIIIIIIIIIIIT.. bara lite panik på mig.

Vi forstätter gå och jag går och kollar konstant ner i backen efter sidorna,
minsta misstänksamma pinne ser jag över nog innan jag släpper på kopplet,
men tror ni inte att jag ser en till???
Helt sjukt! Hedda fick gå mitt i spåret hela vägen hem, mycket töntigt.
men jag var rädd som aldrig förr, hemska djur.
Jag tror det är snabbheten som är läskig, att man ska komma för nära så
de smiter upp i byxbenet och bits, fyyyyyyyyy!

Jag vet inte ens om det var huggormar, men det är ett jävla skitdjur oavsett!

1 comment:

  1. Åhhh fyyyy jag hade svimmat och dött. Hemska djur och det spelar INGEN roll om det är en snok eller huggorm. Lika äckliga är dom!!

    Kram Frida

    ReplyDelete