Saturday 8 January 2011

Min lilla tjej

Ja herregud vilka intensiva dagar det varit, men jag klagar inte!
Igår var husse lite trött och hängig (läs; firmafest) så vi bestämde
oss för att ta en promenad trots en valp som inte orkar och bör
gå så mycket, det löste sig dock ganska bra.
Hon fick åka pulka! Hon gillade det faktiskt..

Prinsessa?

Annars lever vi livet som jag antar att de flesta som nyss
fått hem en valp gör, NEJ, FY, OJ, HON HAR KISSAT, BRA!
Det är ord som kommer allt som oftast..

Valpboken ger inte Hedda så mkt för.. :P

Idag hände det en liten olycka också, våran lilla tjej kissade i sängen..
Som tur var fick jag tvättid på en gång och allt är frid och fröjd,
att gå upp tidigare blir en lärdom till morgondagen!

Annars måste jag bara säga att det går hur bra som helst, med allt
katterna, maten, kiss&bajsning, kloklippning, dammsugning, nätterna,
en riktigt guldklimp är de som vi fått tag i.. vi är så lyckliga!

Husse & jag igår
/ Hanna

No comments:

Post a Comment