Wednesday 12 January 2011

Snö... igen!

Ja som man försod men ändå trängde undan så kom de ny snö.
Typiskt, hade nästan vårkänslor häromdagen.

Idag har Hedda och jag varit på en liten kort promenad i Boulongern
inne i stan med Therese och taxarna.
Sen åkte vi till Mattias mamma och hälsade på henne på jobbet,
Hedda charmade ALLA :)

På vägen hem sprang jag in och köpte bajspåsar,
Hedda var superduktig och låg lydigt kvar i bilen, hon sov
när jag kom tillbaka ( max 5 minuter senare, haha)
Men många bäckar små säger man ju!

15 februari är vi anmälda till en valpkurs á la 6 ggr för Anna Hilding.
Det ska bli roligt att hitta på något tillsammans.
Det var ganska dyrt med 1800 kr, men jag har bestämt mig för att det är värt det,
dom har ju en ny superfin inomhushall som ligger alldeles i närheten av där vi bor,
så det sponsrar man ju gärna.
Tur att jag fyller år den 14;e bara.

Hedda och jag får hoppas att husse läser bloggen mellan varven :)

/ Hanna

No comments:

Post a Comment